
Een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn is een professionele, maar toch betaalbare bedrijfsoplossing. Voornamelijk voor bedrijven die op afstand werken, freelancers, startups en grote bedrijven die hun vestigingen op de markt uitbreiden is het een echte uitkomst. Een van de voordelen van het huren van een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn is dat u een eigen postadres krijgt om zaken te doen. De verhuurders zorgen ervoor dat het adres 24/7 beschikbaar is, zodat uw post niet verloren gaat. Hiermee kunt u uw werk en privéleven strikt gescheiden houden. Dit is dus een waardevolle optie omdat uw bedrijf aan huis toch een professioneel bedrijfsadres heeft dat geloofwaardigheid en prestige creëert. Maar de service van een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn omvat nog andere aanvullende mogelijkheden, zoals: Het doorsturen van post naar een opgegeven adres; Een (inter)nationaal telefoonnummer voor uw bedrijf; Een aangepaste voicemail; Telefoonbeantwoordingsdienst door een professionele secretaresse; Het plaatsen van uw bedrijfslogo bij de ingang van het gebouw. Mocht u af en toe in een fysiek kantoor aan de slag willen gaan, dan biedt het afsluiten van het exclusieve virtuele kantoorpakket deze mogelijkheid. Huurders van virtuele kantoren kunnen ook rekenen op kortingen bij het huren van vergaderruimtes in het zakencentrum van Alphen aan den Rijn. De gemiddelde prijzen voor het huren van een virtueel kantoor in Alphen aan den Rijn starten vanaf ongeveer €50 per maand en kunnen oplopen tot €100. Deze variatie wordt voornamelijk veroorzaakt door de faciliteiten die samen met het adres worden aangeboden of extra met het contract worden afgesloten.