Bij MatchOffice is het onze dagelijkse ambitie om de beste leads in de sector te leveren aan onze verhuurders.
Om de kwaliteit van leads te verbeteren, gebruiken we een puntensysteem dat we de Kwaliteitsscore noemen. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je advertentie scoort in de zoekresultaten. Dit systeem dient ook als een checklist om de kwaliteit van je advertenties op MatchOffice te verhogen.
Door de kwaliteit van je advertenties te verbeteren, kunnen potentiële huurders eenvoudiger bepalen of jouw pand bij hen past. Dit vergroot ook de kans dat je ruimtes sneller worden verhuurd.
Naast het ontvangen van meer gekwalificeerde leads, brengt een goede score meer zichtbaarheid voor je advertenties. De "score" van de advertentie beïnvloedt de positie in onze lijstweergave.
Hoe hoger je score, hoe hoger je advertentie scoort in de lijstweergave.
De huidige Kwaliteitsscore bestaat uit 11 factoren met de volgende puntverdeling:
Totaal: 100 punten
Hieronder lichten we elke factor toe en geven we tips om punten te verdienen.
Opmerking: De Kwaliteitsscore is niet zichtbaar voor potentiële huurders of andere verhuurders.
Een foto zegt meer dan duizend woorden. Uit ervaring weten we dat foto’s een grote rol spelen bij de beslissing van huurders of een advertentie hun interesse wekt. Daarom raden we aan om minimaal drie hoogwaardige foto’s toe te voegen die de ruimte goed in beeld brengen.
Het is verstandig om alle delen van de ruimte te laten zien, inclusief centrale ruimtes en praktische delen zoals de keuken/pantry, badkamers en opslagruimtes. Zorg ervoor dat de foto’s van hoge kwaliteit zijn om potentiële huurders te inspireren en aan te trekken. Foto’s moeten een resolutie van 900 x 600 pixels hebben om te kunnen worden geüpload.
Een goede beschrijving is essentieel om potentiële huurders een duidelijk beeld te geven van wat je ruimte te bieden heeft. Beschrijf de kenmerken, aanwezige voorzieningen en unieke aspecten. Vermeld bijvoorbeeld een receptie of lunchmogelijkheden.
Wij adviseren een lengte van 650-900 tekens voor een optimale beschrijving.
Het vermelden van de beschikbare faciliteiten in je pand laat potentiële huurders zien wat de ruimte te bieden heeft. Dit kan een doorslaggevende factor zijn bij de keuze voor jouw pand boven een ander. Als een huurder bijvoorbeeld een pand met een receptie nodig heeft, is het een groot voordeel om dit kenmerk te vermelden.
Een energielabel geeft informatie over de energiegerelateerde kosten van het gebouw. Hoewel dit niet verplicht is, raden we aan om een energielabel toe te voegen, zodat huurders inzicht krijgen in de mogelijke kosten.
MatchOffice biedt nu de mogelijkheid om een 3D-virtuele tour van je pand toe te voegen, zodat potentiële huurders de ruimte interactief kunnen verkennen.
Dit is vergelijkbaar met een fysieke bezichtiging. Matterport Spaces levert de technologie, waarmee huurders een uitgebreide ervaring krijgen voordat ze de ruimte persoonlijk bezoeken.
Een plattegrond is een waardevol hulpmiddel waarmee potentiële huurders de indeling en mogelijkheden van de ruimte kunnen visualiseren voordat ze deze bezoeken. Advertenties met een plattegrond krijgen meer weergaven dan die zonder, omdat het een compleet overzicht biedt.
Als je een brochure hebt van je pand, zorg er dan voor dat je deze toevoegt aan je advertentie. Het biedt huurders een volledig overzicht en ondersteunt hen bij het maken van een weloverwogen keuze.
Een video is een uitstekende manier om je ruimte te presenteren, waarbij beeldmateriaal wordt gecombineerd met tekst en muziek. Door een video aan je advertentie toe te voegen, krijgen potentiële huurders een goed beeld van de indeling en inrichting van de ruimte. Het maken van een begeleide tour in de video kan een sterke eerste indruk achterlaten en helpen om de mogelijke toepassingen van de ruimte te visualiseren.
Om een video toe te voegen, upload je deze naar Vimeo.com en stuur je deze naar ons voor opname in je advertentie.
Een nuttige tip om je ruimte sneller te verhuren, is het opnemen van duidelijke prijsdetails in je advertentie. Financiële overwegingen zijn cruciaal voor huurders bij het kiezen van een pand. Het tonen van realistische en transparante prijzen helpt hen om weloverwogen beslissingen te nemen.
De partnerbadge van MatchOffice zorgt ervoor dat jouw advertentie opvalt. Dit geeft aan dat er een sterke samenwerking is met MatchOffice. Plaats de badge op je website om deze punten te verdienen.
Lees hier meer over onze partner badge.Als je recent een advertentie op ons platform hebt aangemaakt, wordt deze gedurende de eerste 7 dagen gemarkeerd als "nieuw". Dit verhoogt automatisch de zichtbaarheid en maakt het voor potentiële huurders gemakkelijk om te zien dat het om een recente toevoeging gaat.